donderdag 6 juni 2013

Bedrijfsverhuizing voor Webers Holland door MBI Verhuisservice



Het team was perfect op tijd, heeft zaterdag alles supersnel helemaal afgemaakt!! De zondag was niet meer nodig! Daarna als afgesproken woensdag de tafel en laatste delen opgehaald en hebben ze me ook super geholpen alles weer in elkaar te zetten.! Nog nooit zo'n grote omvangrijke en complexe verhuizing gehad (vanwege de vele spullen, ook zware spullen erbij en weinig ruimte), die zo gesmeerd liep dankzij de jongens van MBI. Zij hebben mij alle zorgen uit handen genomen.


LOGO-WH (27K)



Nou, eindelijk (in deze drukke tijd) een review schrijven voor deze TOPverhuizers! Wooooooow! Wat een jongens!!! Sterk, slim en snel!'

Ik maakte me vooraf zorgen over de verhuizing ook ivm ruimte gebruik. Via Internet gaan zoeken naar een geschikte verhuisservice en kwam uit bij MBI. Ze waren/zijn heel goedkoop en hadden goede reviews. Het proberen waard...

Nou, niets dan lof over deze topjongens! Meteen een reactie op mijn mail. Mohammed kwam meteen langs om te kijken en alles te bespreken. Dan.. wordt het "Eerst zien, dan pas geloven!' Nou.. het was zelfs beter dan ik in mijn dromen had kunnen bedenken!

Het was een TOP verhuizing die nog eens super gezellig was ook! Echt ONGELOOFLIJK hoe hard zij gewerkt hebben! Geen pauze, keihard werken, snel, professioneel, niets was hen teveel, meedenken bij alles, goed luisteren, overleggen samen, perfecte onderlinge sfeer ook tussen de jongens en allen een geweldig goed humeur! Voor niemand was iets te veel. Geen spoor van tegenzin, alleen maar vol enthousiasme.
Ongelooflijk deze jongens! Grote bewondering voor het hele team! Het was allemaal zooooo fijn! Dankzij hen heb ik weer rustig en lekker kunnen slapen! :)

De verhuizing is ook zeer goed begeleid. Vooraf is Mohammed geweest om alles te bekijken, daarna hebben we verhuisdagen uitgekozen. Omdat het heel erg veel spullen waren; Zaterdag, zondag en extra de woensdag erna. (want mijn grote tafel moest maandag eerst aan stukken geslepen worden omdat hij onmogelijk naar binnen kon op de nieuwe plek).

Echt super! Ik raad ze aan aan iedereen die iemand/mensen zoekt om kleine of grote verhuizingen te doen! MBI is echt perfect! Niet meer twijfelen of verder zoeken! Ik wil zelf niemand anders meer en heb al veel reclame gemaakt voor hen nadien. Iedereen die ons bezig zag, vroeg me later ook wie het waren, omdat ze zagen moet met hoeveel goed humeur, 'feelgood' en hard werken deze jongens bezig waren. Helemaal top!

Lees meer hierover op MBI Verhuisservice recensies op Marktplaats 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten